Договір публічної оферти

1. ЗАГАЛЬНІ ПОЛОЖЕННЯ

1.1. Даний Договір публічної оферти є офертою (пропозицією) Інтернет-магазину KRISTON CLOTHES, розміщеного на сторінці у Instagram «@kriston_clothes», далі за текстом — «Продавець», укласти Договір купівлі-продажу товарів дистанційним способом, тобто через Інтернет-магазин, далі за текстом — «Договір». 1.2. Моментом повного та безумовного прийняття Покупцем пропозиції Продавця (акцептом) укласти договір купівлі-продажу товарів, вважається факт оплати, в т.ч. шляхом попередньої оплати (повної або часткової) Покупцем замовлення на умовах цього Договору, у строки та за цінами, зазначеними в Інтернетмагазині Продавця.

2. ПОНЯТТЯ І ВИЗНАЧЕННЯ

2.1. У цій оферті, якщо контекст не вимагає іншого, нижченаведені терміни мають такі значення: * «Товар» - одяг, аксесуари, комплектуючі та супровідні предмети, розміщені на сторінці у Instagram «@kriston_clothes»; * «Інтернет-магазин» - відповідно до закону України «Про електронну комерцію», засіб для подання або реалізації Товару шляхом вчинення електронної угоди. * «Продавець» - суб’єкт господарювання, зареєстрований відповідно до чинного законодавства України що реалізує товари, які представлені в Інтернет-магазині. * «Покупець» - фізична особа, яка уклала з продавцем Договір на умовах, викладених нижче. * «Замовлення» - вибір окремих позицій із переліку Товарів, зазначених Покупцем під час розміщення замовлення та проведення оплати.

3. ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ

3.1. Продавець зобов'язується передати у власність Покупця Товар, а Покупець зобов'язується сплатити та прийняти Товар на умовах цього Договору. Цей Договір регулює купівлю-продаж товарів в Інтернет-магазині, зокрема: - Добровільний вибір Покупцем товарів в Інтернет-магазині; - Оформлення Покупцем замовлення в Інтернет-магазині (з використанням сервісу Instagram); - Оплата Покупцем Замовлення, оформленого в Інтернет-магазині; - Обробка та доставка замовлення Покупцеві у власність на умовах цього Договору.

4. ПОРЯДОК ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕННЯ

4.1. Покупець має право оформити Замовлення на будь-який Товар, представлений в Інтернет-магазині (на сторінці у Instagram «@kriston_clothes»). 4.2. Кожна позиція Товару може бути обрана Покупцем у Замовлення у будь-якій кількості. 4.3. Замовлення оформлюється Покупцем шляхом написання відповідного запиту на придбання обраного Покупцем Товару у вбудований месенджер на сторінці у Instagram «@kriston_clothes» (дірект / direct). 4.4. Після отримання Продавцем запиту на придбання обраного Покупцем Товару у вбудований месенджер на сторінці у Instagram «@kriston_clothes» (дірект / direct), Продавець опрацьовує відповідний запит, перевіряє фактичну наявність обраного Покупцем Товару та повідомляє у відповідь Покупцю про можливість/неможливість придбання обраного ним Товару. 4.4.1. Якщо Товар є в наявності, Продавець у вбудованому месенджері на сторінці у Instagram «@kriston_clothes» (дірект / direct) повідомляє Покупця про усі деталі щодо купівлі Товару, які не вказані у цьому Договору, зокрема, вартість Товару, орієнтовні строки доставки Товару, умови розрахунку за Товар тощо. 4.4.2. Якщо Товару немає в наявності Продавець у вбудованому месенджері на сторінці у Instagram «@kriston_clothes» (дірект / direct) повідомляє Покупця про відсутність обраного ним Товару для відправки та орієнтовані строки його появи, а також за наявності може запропонувати альтернативний Товар за схожими характеристиками.

5. ПОРЯДОК ОПЛАТИ ЗАМОВЛЕННЯ

5.1. Розрахунки між сторонами за умовами цього Договору здійснюються у національній валюті України одним із зазначених способів: 5.1.1. На умовах передоплати (повної або часткової) шляхом перерахування Покупцем відповідної суми коштів на розрахунковий рахунок (IBAN) Продавця відповідно до банківських реквізитів, наданих Покупцю Продавцем у вбудованому месенджері на сторінці у Instagram «@kriston_clothes» (дірект / direct). 5.1.2. На умовах остаточного розрахунку (післяплати) в момент отримання Товару у відділенні відповідної кур’єрської служби (перевізника, експедитора тощо), яка здійснювала доставку Товару Покупцю. При цьому умови оплати у відділенні відповідної кур’єрської служби (перевізника, експедитора тощо), яка здійснювала доставку Товару Покупцю, здійснюються за правилами такої служби доставки та/або її уповноважених компаній, партнерів, представників, залучених до процесу оплати. 5.2. Датою оплати Покупцем вартості Товару вважається дата надходження відповідної суми коштів на розрахунковий рахунок Продавця. 5.3. До вартості Товару не входить вартість пакування та доставки Товару, які оплачуються Покупцем додатково по тарифам відповідної кур’єрської служби (перевізника, експедитора тощо), яка здійснює доставку Товару Покупцю. 5.4. Відправка Товару Покупцю здійснюється виключно після повної або часткової передоплати Покупцем Товару на розрахунковий рахунок (IBAN) Продавця. Мінімальний розмір передоплати, в залежності від обраного Покупцем Товару, визначається Продавцем та повідомляється Покупцю у вбудованому 2 месенджері на сторінці у Instagram «@kriston_clothes» (дірект / direct) під час прийняття і оформлення Замовлення. 5.5. До моменту зарахування коштів Покупця у якості передоплати (повної або часткової) на розрахунковий рахунок Продавця Товар за Покупцем не резервується. Продавець не може гарантувати доступність Товару Продавця в кількості та/або розмірах/кольорі/характеристиках, зазначених в момент оформлення Замовлення, в результаті чого можуть збільшитися терміни обробки Замовлення. 5.6. За умовами даного Договору часткова передоплата за Товар або частина коштів із повної передоплати за Товар (визначається Продавцем залежно від загальної вартості Товару), здійсненої Покупцем, виконує функцію гарантійного платежу і не повертається Покупцю у разі його відмови від отримання і оплати Товару у відділенні відповідної кур’єрської служби (перевізника, експедитора тощо), яка здійснювала доставку Товару Покупцю. 5.7. У разі його відмови від отримання і оплати Товару у відділенні відповідної кур’єрської служби (перевізника, експедитора тощо), яка здійснювала доставку Товару Покупцю, часткова передоплата за Товар або частина коштів із повної передоплати за Товар (визначається Продавцем залежно від загальної вартості Товару) стає гарантійним платежем і переходить у власність Продавця у якості компенсації Продавцю за понесені ним витрати на підготовку, пакування та доставку Товару Покупцю та зворотнє повернення Товару Продавцю.

6.ДОСТАВКА ТА ПЕРЕДАЧА ТОВАРУ ПОКУПЦЕВІ

6.1. Доставка Товару, придбаного в Інтернет-магазині Продавця, здійснюється шляхом залучення Продавцем окремої кур’єрської служби (перевізника, експедитора тощо) по території України, за виключенням тимчасово окупованих територій та АР Крим. 6.2. Відправка замовленого Товару по Україні, якщо інше не було повідомлено Покупцю під час прийняття його замовлення, здійснюється протягом 1-4 робочих днів з дати підтвердження прийняття Продавцем Замовлення та надходження на рахунок Продавця передоплати за Товар. Субота, неділя та офіційні святкові дні, вказані у КЗпПУ, не входять у число робочих днів. 6.3. Покупець зобов’язується у присутності представника відповідної кур’єрської служби (перевізника, експедитора тощо), яка здійснювала доставку Товару Покупцю, оглянути і прийняти замовлений Товар по кількості, якості, асортименту та комплектності Товару. 6.4. При відмові Покупця від Товару належної якості або від Замовлення після відправки Товару Покупцю, Покупець зобов’язується компенсувати витрати Продавця на підготовку, пакування та доставку Товару Покупцю та зворотнє повернення Товару Продавцю. Така компенсація здійснюється у порядку, передбаченому п. 5.6.- п. 5.7. даного Договору. 6.5. Фактичні терміни доставки замовлення залежать від відповідної кур’єрської служби (перевізника, експедитора тощо), яка здійснює доставку Товару Покупцю, і орієнтовно становлять 1-7 календарних днів, в залежності від адреси населеного пункту та обраного Покупцем способу доставки. 6.6. Продавець не несе відповідальності за фактичні терміни доставки Замовлення, тому що він залежить від дій третіх осіб - відповідної кур’єрської служби (перевізника, експедитора тощо), яка здійснює доставку Товару Покупцю. 6.7. У разі неотримання Покупцем Товару у відділенні (точці видачі) відповідної кур’єрської служби (перевізника, експедитора тощо), яка здійснювала доставку Товару Покупцю, протягом 5 (п’яти) календарних днів з дати повідомлення Покупця відповідною кур’єрською службою (перевізником, експедитором тощо) про готовність Товару до отримання Покупцем, вважається що Покупець відмовився від Товару належної якості і вже не бажає його отримувати. У такому разі Продавець має право оформити повернення Товару Продавцю і застосувати положення п. 5.6.- п. 5.7. даного Договору без окремого повідомлення про це Покупця.

7. ПОВЕРНЕННЯ ТОВАРУ

7.1. Повернення або обмін Товару, придбаного Покупцем в Інтернет-магазин можливий у разі повного дотримання Покупцем умов закону України "Про захист прав споживачів", в т.ч. але не виключно, якщо Покупцем збережено: товарний вигляд Товару, його споживчі властивості, оригінальна фабрична упаковка, ярлики тощо. Товар, який має сліди використання - поверненню не підлягає (сліди використання - будь-які зміни в Товарі (в т.ч. але не виключно, пом’ятість, забруднення, пошкодження, потертість, вигоряння кольору, зміна запаху Товару тощо), що свідчать про його експлуатацію). Повернення Товару зазначеного в переліку Товарів, які не підлягають поверненню неможливе. 7.2. Покупець не має права відмовитися від Товару належної якості, що має індивідуальновизначені властивості, якщо зазначений Товар може бути використаний виключно споживачем, який його придбав, (в т.ч. не стандартні, за бажанням Покупця, розміри, фасон, колір та інше). Підтвердженням того, що Товар має індивідуально-визначені властивості, є відмінність розмірів Товару та інших характеристик, що вказані в Інтернет-магазині. 7.3. Поверненню Товару зумовлює звернення Покупця в Інтернет-магазин через вбудований месенджер на сторінці у Instagram «@kriston_clothes» (дірект / direct). Під час такого звернення Покупець зобов’язується надати всі необхідні інформацію та документи Продавцю, які необхідні йому для здійснення процедури повернення Товару. 7.4. При поверненні Покупцем Товару належної якості, Продавець повертає йому сплачену за Товар грошову суму за фактом повернення Товару за вирахуванням повної компенсації витрат Продавця, пов'язаних з доставкою товару Покупцеві та його повернення Продавцю. 3 7.5. Повернення Товару здійснюється Покупцем за власний рахунок і виключно через ту ж саму кур’єрську службу (перевізника, експедитора тощо), яка здійснювала доставку Товару Покупцю, на адресу Продавця, вказану Покупцю під час прийняття його звернення на повернення Товару згідно п. 7.3 Договору. 7.6 Повернення Товару неналежної якості: 7.6.1. Під Товаром неналежної якості мається на увазі Товар, який має явний дефект виробничого характеру. Отриманий Товар повинен відповідати опису, вказаному в Інтернет-магазині. Відмінність елементів дизайну Товару або його оформлення від заявленого в Інтернет-магазині не є ознакою неналежної якості Товару. 7.6.2. Зовнішній вигляд Товару, а також комплектність усього замовлення повинні бути перевірені Покупцем в момент отримання ним Товару. 7.6.3. Після отримання Покупцем Товару та фіксації і підтвердження цього факту відповідною кур’єрською службою (перевізника, експедитора тощо), яка здійснювала доставку Товару Покупцю, будьякі претензії Покупця щодо зовнішніх дефектів товару, його кількості, комплектності та товарного вигляду не приймаються. Сторони погодили, що в разі неналежного огляду Покупцем Товару, перевірки всіх його параметрів, вигляду, комплектності, відповідності замовленню тощо, та/або не заявлення Продавцю про наявність виробничих дефектів, недоліків Товару тощо, вважається, що Товар та його комплектність повністю відповідають всім побажанням Покупця та його замовленню, а сам Товар та не містить будь-яких недоліків, дефектів, пошкоджень.

8. ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ

8.1. Сторони несуть відповідальність за невиконання або неналежне виконання умов цього Договору у порядку, передбаченому цим Договором та чинним законодавством України. 8.2. Продавець не несе відповідальності за: - Змінений виробником зовнішній вигляд товару, якщо оновлений Товар представлений в інтернетмагазині; - За незначну невідповідність колірної гами товару, що може відрізнятися від оригіналу Товару виключно через різну колірну передачу моніторів персональних комп'ютерів окремих моделей, телефонів, планшетів, та інших гаджетів; - За зміст та правдивість інформації, що надається Покупцем під час оформлення замовлення; - За затримку та перебої у наданні послуг (обробки замовлення та доставки Товару), що відбуваються з причин, що знаходяться поза сферою його контролю; - За протиправні незаконні дії, здійснені Покупцем, в т.ч. в мережі Інтернет; - За передачу Покупцем своїх мережевих ідентифікаторів - IP, MAC-адреси, логіну та паролю третім особам; - За вибір Покупцем Товару. 8.3. Покупець, використовуючи наданий йому доступ до мережі Інтернет, самостійно несе відповідальність за шкоду, заподіяну його діями (особисто, навіть якщо під його логіном знаходилася інша особа) фізичним особам або їхньому майну, юридичним особам, державі тощо. 8.4. У разі настання обставин непереборної сили сторони звільняються від виконання умов цього Договору. Під обставинами непереборної сили для цілей цього Договору розуміються події, що мають надзвичайний, непередбачуваний характер, які виключають або об'єктивно заважають виконанню цього Договору, настання яких сторони не могли передбачити та запобігти розумним способам. 8.5. Сторони докладають максимум зусиль для вирішення будь-яких розбіжностей лише шляхом переговорів.

9. ІНШІ УМОВИ

9.1. Продавець залишає за собою право в односторонньому порядку вносити зміни до цього Договору за умови попередньої публікації його на сторінках Інтернет-магазину у Instagram «@kriston_clothes». 9.2. Покупець відповідає за достовірність зазначеної при оформленні замовлення інформації. При цьому, при здійсненні акцепту (оформлення замовлення та подальшої оплати (передоплати Товару) Покупець надає Продавцю свою беззастережну згоду на збирання, обробку, зберігання, використання своїх персональних даних у розумінні закону України «Про захист персональних даних». 9.3. Передоплата (повна або часткова) Покупцем оформленого в Інтернет-магазині замовлення означає повну згоду Покупця з усіма умовами даного Договору у повному обсязі без будь-яких зауважень. 9.4. Інформація, яку надає Покупець є конфіденційною. Інтернет-магазин використовує інформацію про Покупця виключно в цілях функціонування Інтернет-магазину (відправлення повідомлення Покупцю про виконання замовлення, відправки рекламних повідомлень і т.д.). 9.5. Даний Договір вважається укладеним із Покупцем із дати отримання Продавцем від Покупця передоплати (повної або часткової) на підставі оформленого Покупцем в Інтернет-магазині Замовлення, і діє до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань за Договором. 9.6. Продавець має право розірвати цей Договір в односторонньому порядку, у разі невиконання Покупцем умов цього Договору та у випадках, передбачених чинним законодавством України. 9.7. Недійсність будь-якого пункту або частини цього Договору не веде до недійсності Договору в цілому. 9.8. Цей Договір укладено на території України і підпорядковується матеріальному праву України.
Made on
Tilda